Post by anelenmoontai on Feb 24, 2022 19:55:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cut the Rope: Magic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cut the Rope: Magic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fejl ressource ▞▞▞
▞▞▞ Cut the Rope: Magic 2022 version ▞▞▞
Langt til mange annoncer efter hvert niveau i. Få et spil har brug for annoncer, men I gik langt over toppen for annoncer, dette spil er ikke, hvad det plejede at være, lad være med at downloade det, lad være med at bruge tid
Spillet er ret cool, men irriterer på grund af gentagne gange poppende tilføjelser
Jeg kan godt lide dette spil, men nu kan jeg ikke åbne denne app, jeg håber, du kan løse dette
Jeg købte 2,99-pakken, og nu lader den mig ikke åbne appen. Enten løser du dette eller giver mig en refusion.
Flip Diving กีฬา swvp
den bliver ved med at bede mig om at ændre mine indstillinger, hvis jeg ikke gør det kan jeg ikke få lov til at køre den...😒
Super sød og sjov! Enkle og farverige puslespil, der er gode til at slappe af.
Jeg elsker dette spil 🤩 det handler om de tricks, vi bruger til at forbedre vores færdigheder og håber at finde veje i livet, også som i dette spil...
Meget nemt og glædeligt spil. I dette spil med fremragende niveau og tricks.
Et godt spil generelt, spoleret af for mange irriterende annoncer
Masser af annoncer, sååå irriterende
Det er rigtig hyggeligt og sjovt, men det med appetit er så irriterende
Godt, men for meget reklame
Kan ikke spille, styrter konstant.
Cut the Rope: Magic Hlavolamy cjb
Det her er så godt, ikke som godt, men RELLY GOD!!!
Spillet går ned, når jeg når et af niveauerne i min telefon, dette er spild, og når jeg afinstallerer det, mister jeg alt... Dette er mit andet forsøg..
Godt spil men for mange annoncer. Føler, at jeg spiller et spil mellem annoncer i stedet for annoncer mellem spil.
Et af niveauerne er glitchy, og det gør spillet umuligt at fuldføre... Skam...
Jeg er træt af dette spil, for mange annoncer er i vejen..
Underholdende, men svært at få 3 stjerner i nogle af niveauerne.
2 niveauer inde, boom tvunget til at se reklamer. Bliver bare endnu en af klyngen F....hvor du sidder og ser reklamer i 30 sekunder for at spille et 10 sekunders niveau
Spillet indlæses ikke i det øjeblik, jeg klikker på det. Alt jeg får er en tom skærm. Jeg har prøvet alt, og stadig får jeg intet.
Cut the Rope: Magic パズル dtx
Spillet er så godt, men efter et vist niveau går spillet ned, jeg tilføjer min Google play-konto, tilføjer, når jeg synkroniserer kontospillet, går ned. Det samme problem med cut the rope 2, det er skuffende, løs venligst disse problemer
vidunder fuld spil
Waaaay for mange annoncer!
nyder virkelig dette spil. det er en fantastisk tilføjelse til cut the rope-spillene, og den nye grafik og spillestil er fantastisk. glæder mig til at se hvad der ellers kommer
Fedt spil men nogle fejl
Jeg elskede de første par gentagelser af dette spil. Har spillet dem i lang tid. Mængden af annoncer i denne version er latterlig. Efter hvert niveau, hvert niveau nulstillet, for helvede, døde jeg og fik en annonce. Brug mere tid på at se annoncer end på at spille spillet.
Hvorfor jeg gav dette 5 stjerner, 1. Spillet er sjovt og vanedannende 🌟 2. Søde karakterer 🌟 3. Min mor legede sammen med mig🌟 4. Jeg elsker zeptolab-spil 🌟 5. Ingen fejl eller forsinkelser, alt sammen sjovt 🌟
Cut the Rope: Magic თავსატეხი rshp
Bugged niveau 8-19 er i øjeblikket ikke muligt at bestå, selv med Wisp-guiden.Sweet ruller ikke hurtigt nok gennem portalen til at nå den magiske strøm, spillet registrerer det fra skærmen og nulstiller niveauet, prøvede det så mange gange på lidt forskellige tidspunkter.
Cut the rop er fantastisk
jeg har allerede betalt spillet..fordi jeg hader reklamen..det er så irriterende..men efter at jeg har betalt..bryder spillet ned en gang ad gangen..
Sjovt, indtil det blev ved med at gå ned. Prøvede at geninstallere et par gange, og det blev ved med at ske. Ryddede data lokalt og nu er alle mine fremskridt væk.
Spillet bliver ved med at stoppe af en eller anden grund
Super godt spil men ventetiden til at de nye kort og baner er hårde
Fjern annoncer, og det er et underholdende spil
Jeg nyder ikke dette spil så meget. 2 stjerner er væk på grund af hvert andet spil, der vil være så mange irriterende annoncer! Og en mere er, fordi der er nogle niveauer, der er meget hårde, og det kræver noget hjælp fra dig. Så vær venlig at rette op på dette, FJERN ANNONCERNE, så jeg og andre spillere kan nyde dette spil.
Kan ikke komme forbi 8-19 på grund af en fejl i spillet. Jeg har i øjeblikket ubegrænset hjælp til at komme forbi det, men det virker stadig ikke
Bedst det første niveau, så tvinger det til at afslutte. Nu tvinger den til at lukke, hver gang jeg prøver at åbne den.
For mange afbrydelser.
Uspillelig. Pixel 3XL og appen går ned, hver gang jeg åbner den. Genstart og tvangsluk har ikke rettet det. Tør data og cache, men når jeg gendanner mine gemte fremskridt, går det ned.
For mange annoncer. Jeg elsker spillet, men på grund af disse annoncer hader jeg det. Jeg er træt af at spille dette spil. Jeg anbefaler dig at fjerne nogle af annoncerne.
Efter download åbner appen ikke. Den lukker
elsker det, gåderne og grafikken er fantastisk, jeg kan godt lide, hvordan niveauerne bliver hårdere, efterhånden som jeg går.
Sjovt spil, men annoncerne dukker alt for ofte op, og jeg mener, at prisen for spillet uden annoncer er for meget.