Post by anelenmoontai on Feb 24, 2022 19:58:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitten Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitten Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Kitten Match 2022 version ▞▞▞
Kitten Match Dėlionė uakr
Søde og sjove
Jeg elsker spillet. Jeg spiller det hele tiden, men jeg fik ikke snemandspræmien fra slikfremstillingsarrangementet, der lige sluttede, og det viste, at jeg vandt den. Jeg er meget skuffet!
Det er ok. Det burde ikke tage mange kreditter for at ændre tingene. Hvad jeg tror, udviklere glemmer, er, at alt vundet bliver geninvesteret i spillet. Jeg kan forstå at gøre tingene udfordrende...men husk, hvem vores publikum er!
Kitten Match Sestavljanke ugl
Det er sjovt
Jeg er meget ked af dette spil. dette spil stjal lige 2 af mine point. Det er svært for mig at få point. Jeg har lige fået en mindreårig. Men første gang jeg prøvede at blive mindre tog du bare mine point n ingen mindre. Jeg elsker dette spil. Lad være med at stjæle mine point. Jeg vil gerne ordne flere ting i huset.
Jeg elsker dette spil så meget, men det eneste er, at livet er irriterende, så det mister en stjerne, men hvis du kunne ordne det, og i stedet for et liv, efter timeren slutter, giv os fulde liv, for det ville være fantastisk, men udover det ville jeg anbefale det til alle, og hvis du ikke ved, er der et puslespil for at få medalje-tingene, og du får et, hvis du fuldfører puslespillet, og jeg elsker, hvordan det redder katte, så jeg anbefaler det, især katteelskere
Jeg vurderer dette spil til 4, det er så fantastisk, sødt, og du kan opleve, hvordan det er at tage sig af katte på en virtuel måde. Jeg elsker det så meget, men grunden til, at jeg gav det 4 stjerner, er på grund af niveauerne, de er alt for hårde! Jeg prøver altid at få boostere, men hvis jeg spiller det med dem, har jeg kun en 10% chance ud af 100% for at vinde, jeg tror, det er min skyld, at jeg er dum og ikke ved, hvordan man spiller det. Men kunne du gøre niveauerne nemmere? Jeg er på niveau 57 nu, og det er næsten umuligt at komme igennem det.
Jeg elsker dette spil! Der er et væld af måder at tjene mønter, power-ups og tid på. Der er også valgfri annoncer at se for ekstramateriale. Det eneste, jeg ikke kan lide, hvor dårligt det dræner mit batteri.
Selve spillet er sjovt, hårdt til tider, men det kan forventes. Det, der virkelig trækker det ned for mig, er den dårlige belønningsordning for at gennemføre bestemte opgaver/mål. For eksempel er jeg ved flere lejligheder blevet belønnet med tidsbegrænsede boostere osv. for f.eks. 2-5 minutters brug af visse ting, men ude af stand til at bruge dem, fordi jeg ikke har noget liv eller ikke har tid (eller batteristrøm) til at fortsætte så boostertiden tikker væk og bliver ubrugt, hvilket jeg synes er virkelig irriterende og afskrækkende. Trænger til sortering.
Jeg har nydt spillet, men fra i går, da jeg forsøgte at 'kræve mad', går musen rundt om killingens hoved og siger pludselig, at jeg er afbrudt og ikke har noget internet til at gøre krav på maden og tjekke min forbindelse. Jeg er 100 % forbundet til internettet, og jeg kan endda fortsætte med at spille uden denne fejlmeddelelse - kommer kun op, når jeg forsøger at gøre krav på mad eller tilføje mønter. Hjælp!
Dette spil er ligesom alle de andre, hvor patetisk jeg personligt siger, at det er rigt og indlysende, det handler om penge. Jeg vil aldrig bruge en krone på et spil, der burde være gratis og sjovt folks grådighed efter penge, jeg føler for børn længere, de gør det umuligt at få bestået det bestemte niveau, især når de finder ud af, at du aldrig vil bruge penge på at spille et spil ..!!!hvad er der galt med dig, folk spillet kunne have været sjovt vil ikke anbefale og vil advare andre
Dancing Road: Color Ball Run! Musik efos
Jeg elsker dette spil, men er der en mulighed for også at sætte det hollandske sprog i spillet! Det ville være så vidunderligt! Jeg tror, at mange hollandske spillere vil takke dig for det!!!! Vidunderligt spil! Gode designs!!!!
Min datter elsker dette spil i løbet af den sidste uge, så jeg prøvede det, det er meget sjovt og nemt
Sød lille spil
Et perfekt tidsskala-lignende spil, der er taktikken.
Det er et fantastisk spil jeg elsker det er bare fantastisk
Meget sød idé med kattekillingen. Men til mange spil. Spil tager for lang tid og burde være nemmere. Et spil eller mere for hver opgave er frustrerende. At spille et spil skal være afslappende og ikke irriterende. Lige startet, og jeg er tæt på at afinstallere. Kun de yndige killinger forsinker det uundgåelige. Spil er latterlige, jeg har tænkt mig at afinstallere.
Elsker historien, de menneskelige aktiviteter og mest af alt de yndige outfits. Men og det er en ret stor ulempe, jeg har spillet trofæcuppen i flere uger. Er historierne slut? Hvis det er tilfældet, bør spillerne vide det og være i stand til at stoppe med at spille (og bruge penge på at købe mønter). Ville elske at have flere historier og værelser at renovere.
Det er rart, men annoncerne forsvinder
Dette er det værste spil, jeg har spillet. Kan ikke rigtigt udvikle sig, medmindre du køber med rigtige penge
Det var godt i starten, men ikke længere. Har lige slettet spillet. Hvis du ikke ønsker, at nogen skal spille spillet, gør du et godt stykke arbejde med at få det til at ske. Hvem ønsker at blive stresset for at spille et spil. Niveauer er umulige til tider. Jeg er færdig. Jeg er på niveau 1300, og det er meget irriterende. Jeg kunne virkelig godt lide dette spil. Har aldrig siddet fast på et niveau i 5 dage. Det her er direkte latterligt. Omg hvem laver nogle af disse niveauer. For hvem det overhovedet er, skal fyres.
Det var det bedste afslappende spil.. men efter niveau 185 var det næsten umuligt at sende videre. Jeg elskede dette spil, men det begyndte at stresse mig. Livet er stressende gør disse spil underholdende, ingen grund til at gøre det så svært at spille, fordi du vil miste spillere, som om du mister mig.
Kitten Match پزل bjf
Jeg kan virkelig godt lide dette spil. Historierne om kattens oplevelse er meget fængslende. Men hvis du har problemer med at komme igennem nogle af udfordringerne, så lad være med at holde op. Du får hjælp til at vinde.
Skal staves Purrrfect og ikke Perrrfect. I hvert fald er der alt for meget dialog. Du lægger et tæppe, og der er ti dialogbokse, der taler om det. Kom nu, det er bare et tæppe. Alt har så meget dialog. Unødvendig. Overflødig. Altid bøvlet dig til at købe ting også. Tre diff-popups hver gang du logger på eller går til et diff-område.
Redigering af min oprindelige anmeldelse:. Jeg er stadig helt vild med dette spil, men endnu mere! Udviklerne ser ud til at have taget spillerens feedback til sig og forbedret Endless Challenge. Jeg er tilbage til at spille hver dag og elsker hvert minut af det. Indkøbene til kattebytter i spillet er de meget nominelle priser værd. Dette spil er så hjerteskærende sødt, at jeg bare ikke kan lade være med at anbefale det til alle katteelskere!
Nogle niveauer er virkelig svære og gør, at du ikke har lyst til at spille.
Jeg nyder virkelig dette spil, men dine gebyrer for ekstra træk er forargelser og åger. Gåderne bliver stadig sværere, og ekstra træk er nødvendige. Et puslespil alene kostede mig 7.000 "mønter". Jeg er 75 år og bundet til kørestol. Social sikring rækker ikke langt. Det er en vanskelighed at købe "mønter" og blæse gennem dem i et par puslespil. Sænk dine gebyrer! Jeg håber du vil tage dette seriøst med i overvejelserne.
Det er et sjovt spil i starten. Nemt at niveaue op, indtil du kommer til omkring niveau 150. Det er, når du løber tør for power-ups, og de vil have dig til at købe dem. Jeg bruger ikke mine penge på gratis spil, som jeg spiller for at have det sjovt og lindre stress ... Jeg nåede niveau 157 (hårdt) og jeg sidder fast ... Jeg har ikke brug for stresset ved at prøve at spille i 5 minutter og vent i timevis med at gøre det igen .... Grafikken er fantastisk og killingerne er søde ... Jeg har nået mit slutpunkt.
Mega sødt spil og elsker katte😻
Jeg synes, dette spil er ved at blive kedeligt, det tager mig en dag at afslutte ekstremt hårdt et, så jeg tror, jeg vil holde mig til Roblox undskyld 😐
Killingerne kan tale, og de fortæller hele spillet, hvilket jeg synes er irriterende. De lyder krævende, når de altid er som "få mig det her, giv mig det", og det ødelægger den søde faktor med, hvor forkælede de lyder. Det skal være en menneskelig karakter, der fortæller om spillet og beslutter, hvilken pleje killingerne har brug for ved at undersøge dem. Killingerne skal holde sig til at miave. Bortset fra det er det bare endnu et dime et dusin kampspil. Lidt kedeligt og ikke min ting.
DETTE SPIL ER FAKTISK SEJT OG SØT, jeg elsker disse, de er så yndige, og jeg har det meget sjovt! Tak fordi du lavede dette spil! Btw er en katteelsker
Kitten Match புதிர் tuec
Jeg plejede at have dette på min gamle telefon, men da jeg og min familie flyttede, holdt min telefon op med at oplade, jeg prøvede og prøvede, men der var intet håb, og tre måneder efter, at jeg fik en ny, og det er efter, jeg prøvede at oplade den, og min søster siger noget om vores yndlingsspil amsr skæring #2 fav nr. 1 er killingekamp jeg elsker det her, det er smukt
Godt for børn, indtil du kommer ind på højere niveauer, jeg spiller nu for mit barnebarn
Okay lidt sjovt og kan gøre det meste offline, men det har fuldstændig nulstillet sig selv, så alle tabte over 1000 niveau. Prøvede rådet, men alt tabte. Glædede hellere over det her. Så meget tid og energi spildt
Dette er et yndigt sjovt spil. Men da jeg er nået til højere niveauer, er det umuligt at slå uden power ups. Jeg bliver nødt til at slette igen, fordi det bare er blevet alt for dyrt. Og udviklerne ser bare ikke ud til at være ligeglade med de anmeldelser, de får. De svarer aldrig på noget. I spillet eller i anmeldelser. Virkelig trist for sådan et sødt, sjovt og veludviklet spil.
Det var meget sjovt i starten, men nu har jeg nået et niveau, som jeg ikke kan slå. Jeg nægter at bruge mine hårdt tjente penge på at købe boostere. Hvis jeg ikke kommer forbi dette niveau i dag, vil jeg afinstallere dette spil. Det pisser mig bare af nu.
Jeg er forelsket i katte. Og bare nyd at klæde dem på og pynte.
SÅ SØD!!! niveauerne er ikke så svære, hvilket er så vigtigt for mig. jeg spiller fordi jeg kan lide historien og kattene er sååååå yndige!!